Alla inlägg den 17 september 2014

Av Chris - 17 september 2014 19:49

Vet inte hur jag ska göra.

Hela livet bara snurrar runt i huvudet. 

Har jag kraft nog att möta Försäkringskassa, arbetsgivare och läkare samtidigt? 

Ångesten är nog ett symtom på att jag vet att ingen av dessa bryr sig om mig utan till varje pris få ut mig i arbete igen. Men det kommer att knäcka mig.

Har i flera år bott på sluten psykiatrisk avdelning. Har varit helt psykiskt och fysiskt nedbruten. Flera alvarliga självmordsförsök varav ett av dem resulterade i hjärtstopp i 21 minuter. 

Om jag pressas nu som kommer jag att rasa ner i det svarta hålet igen. 

Känner mig helt utpumpad av alla möten de senaste dagarna. En säger att jag ska vänta minst ett år innan jag klarar att jobba 50%, En säger att jag ska säga upp mig och förverkliga drömmar. Orkar inte drömma nu. 

Vill jobba där jag jobbar. Det är ett toppenjobb när jag mår bra. 


Vill bara gråta men tillåter mig inte att gråta mer idag.

Efter besöket hos psykologen idag så blev jag sittandes i bilen storgråtandes, hyperventilerande och rädd.

Psykologen pressade mig hårt i dag. Han försökte få mig arg. Han höjde rösten och körde över mig. O jag kände hur jag bara sjönk och sjönk. Trodde psykologer skulle hjälpa inte knäcka. Han vet hur rädd jag blir när någon är arg på mig. Undrar hur jag ska lyckas lita på honom igen.....


Take care   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Ska vargen få röra sig fritt i Sverige?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards